- Hand gemaakt in Rotterdam. Brievenbuspost met Track & Trace 3,95 euro -

FAQs Pagina

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Bekijk de topics of mail een bericht met je wens.

Account Vragen

Ik heb geen antwoord van uw bedrijf gehad.

Soms gaan e-mails naar SPAM, dus controleer ook uw SPAM (JUNK) -mails. Als u geen e-mail van ons hebt ontvangen, e-mail ons dan naar support [at] sieroad [dot] nl

Een ketting met een mooi patroon in een anderen steensoort?
Als u een ketting ziet, in een patroon dat u mooi vindt, maar u vindt de kleur c.q. de steen niet geschikt? Neem dan contact op via het contactformulier, ik kan dan kijken wat er mogelijk is. Sommige steensoorten zijn er niet in hele grote kralen, en soms zijn bepaalde vormen ook niet voorhanden. Dus niet alle combinaties zijn mogelijk, maar in overleg (vrijblijvend, per mail) kunnen we zien hoever we wel kunnen komen.
Hoe maak ik een account aan
Je hoeft geen account aan te maken. Je kunt dus  rustig verder shoppen in de webshop en eventueel bestellen. Het maken van een account is niet verplicht maar misschien wel makkelijk als je vaker iets in de winkel wilt kopen. Het scheelt je iedere keer je gegevens invoeren en je kunt je bestelhistorie terugzien. Ga naar Mijn Account onder aan de pagina om dit aan te maken en gegevens in te zien. Als je nog vragen hebt, neem even contact met me op.
Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Jazeker, ik zal klantgegevens alleen gebruiken om jou van dienst te zijn en zal ze niet aan derden ter beschikking stellen. Registreren als klant heeft als enige reden dat je bij herhaalde bestellingen niet steeds opnieuw je adresgegevens hoeft in te geven. Je kunt je ook opgeven voor een nieuwsbrief, maar dat hoeft niet.

Hoe te bestellen

Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende manieren om te betalen; Ideal, PayPal of overschrijving per bank. Bij het afrekenproces kan je een betaalwijze kiezen. Zodra je een bestelling in je winkelmandje hebt geplaatst kan je de knop Afrekenen aanklikken. Verschijnt een keuzevlak waar je de wijze van betalen kunt kiezen; een directe bankoverschrijving of betalen met Ideal of PayPal. Als je met Ideal of PayPal wilt betalen moet je daar een account voor hebben. Na je keuze kom je in de mank omgeving en. zie je op een gegeven moment ook hun logo langskomen. Dat klopt dus. Wanneer je overmaakt per bank (rekening nummer ..................... ) zal er een verwerkingstijd zijn van 1 a 2 dagen. Zodra je het bestelbedrag overgemaakt hebt adviseer ik om mij een kort mailtje te sturen. Zo kan ik de betaling niet over het hoofd zien. Zodra de betaling is ontvangen krijg je een bevestiging en informatie over de verzending
Wat zijn de verzendkosten
Standaardverzending van een sieraad binnen Nederland is GRATIS. Als je wilt dat het aangetekend wordt verzonden dan rekenen wij € 7,50 extra. Naar het buitenland, binnen Europa, bij bestellingen tot € 35,00 rekenen wij € 2,50 extra voor standaardverzending.
Een armband met een mooi patroon in een andere steensoort?
Als u een armband ziet, in een patroon dat u mooi vindt, maar u vindt de kleur c.q. de steen niet geschikt? Neem dan contact op via het contactformulier, ik kan dan kijken wat er mogelijk is. Sommige steensoorten zijn er niet in hele grote kralen, en soms zijn bepaalde vormen ook niet voorhanden. Dus niet alle combinaties zijn mogelijk, maar in overleg (vrijblijvend, per mail) kunnen we zien hoever we wel kunnen komen.
Kan ik mijn sieraad terug sturen als het niet bevalt
Jazeker! Stuur het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug naar het adres bij de contactgegevens op deze website en je ontvangt het door jou betaalde bedrag binnen een week na ontvangst van het artikel terug. De kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening. Je hoeft niet te zeggen waarom je het terugstuurt maar ik zou het wel fijn vinden om te weten wat de reden is. Laat het even weten als het artikel defect bij jou is aangekomen en je een vervangend exemplaar wilt hebben. Kijk op onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Wat verstaat ik onder duurzaam
Dat is een heel breed begrip! Ik hanteer de volgende criteria:
  • het moet maatschappelijk verantwoord geproduceerd zijn
  • de gebruikte edelmetalen zijn van gerecyclede grondstoffen gemaakt.
  • tijdens het maken worden er geen chemische middelen gebruikt
  • het sieraad moet altijd gerepareerd of hergebruikt kunnen worden

Algemene Vragen

Waarom gebruiken jullie een postbus adres?
Wij hebben als correspondentieadres een postbus. Met dit correspondentieadres is ons bedrijf altijd per post bereikbaar. Want we zijn veel onderweg naar de kunstmarkten, zomermarkten en beurzen. Dus kunnen we post naar ons huisadres niet altijd in ontvangst nemen. Via de postbus wordt de post altijd zonder vertraging in ontvangst genomen.
Waarom zijn jullie niet telefonisch bereikbaar?
We zijn ons ervan bewust dat sommige klanten telefonisch contact zouden willen. Er zijn een aantal redenen waarom wij daar niet voor kiezen. Ik kan vragen per mail beter beantwoorden, ik heb dan tijd om bijvoorbeeld op te zoeken of ik bepaalde stenen nog op voorraad heb. Of ik kan misschien een foto meesturen om te laten zien wat er mogelijk is. Ons doel is om alle mailberichten binnen 24 uur te beantwoorden.
Ik heb een vraag die niet in deze lijst staat. Wat nu?
Stuur mij even een mailtje of bel me. De contactgegevens vind je onderaan deze pagina.
Is Sieroad aangesloten bij een keurmerk
Nog niet, want we zijn nog in de opstartfase. Maar we zijn bezig met de certificering en verwachten dat op korte termijn afgerond te hebben.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Stuur mij een mailtje dan zullen wij samen naar een geschikte oplossing zoeken. Na ontvangst van je klacht stuur ik je een bevestiging en laat ik weten op welke termijn ik met een voorstel kom. Zodra onze certificering afgerond is kan je bij voorkomende gevallen ook contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
Kan ik telefonisch bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Mijn shop is administratief en logistiek ingesteld als webwinkel. Als je via de site bestelt, gaat het sneller en accurater. En het komt toch allemaal bij mij uit. 😉
De bevestiging van mijn bestelling komt niet in mijn mail.
Dit kan twee redenen hebben. Het kan zijn dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het opgeven van je emailadres. Daardoor komen berichten natuurlijk niet aan.Het kan ook zijn dat de spamfilter van je email-account te scherp ingesteld staat waardoor automatisch gegenereerde berichten van bijvoorbeeld een webshop worden geweigerd. Dit komt steeds vaker voor en het is de verantwoordelijkheid van de klant om te zorgen dat berichten bezorgd kunnen worden.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Behoorlijk snel. Het hangt af van het tijdstip van betaling, met internetbankieren kan het heel snel. Alle betalingen die voor 12.00 uur 's middags bijgeschreven zijn, die bestelling wordt diezelfde dag nog verzonden. Gemiddeld heb je je sieraad dan de volgende dag in huis, afhankelijk uiteraard van PostNL. Tenzij ik het sieraad nog voor je moet aanpassen, maar dan houden we contact per e-mail.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt vooruitbetalen, betekent dat je, na het invoeren van de bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Krallegies en Keddegies. 
Ons bank- en girorekeningnummer kun je vinden in de bevestigings-email die je ontvangt 
na het afronden van de bestelling. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, versturen wij jouw bestelling. ook kun je betalen met PayPal, zodra je aangemeld bent, krijg je alle gegevens in het Nederlands te zien. Transacties met PayPal zijn veilig.
Ik zie een mooie armband of ketting maar hij is te lang/te kort.
Ik maak alle sieraden zonder extra kosten voor jou op de juiste maat. In dat geval kun je bij je bestelling de details in het vakje Bijzonderheden zetten, we houden dan contact per mail. Korter maken kan natuurlijk altijd, langer maken kan meestal ook wel, als ik de bijpassende kralen tenminste nog heb.
Live Chat
Deze mogelijkheid komt beschikbaar.
Email ons
U kunt ons op elk gewenst moment per e-mail bereiken! We zullen ons best doen om zo snel mogelijk te reageren.

Bericht via:Mail

PS: Je email venster gaat open. Je kunt je bericht opmaken en versturen.

Telefonisch bereikbaar?
Helaas kunnen we je via de site niet telefonisch helpen.
Je bent welkom aan onze kraam op de beurzen waar we staan.
X